Złoty Norma w Obsłudze Klienta ? wdrażanie innowacji i dyfuzja dobrych praktyk w hotelarstwie i gastronomii skierowany jest do hoteli i restauracji zorientowanych na obsługę nabywcy i przekonanych o zasadności podejmowanych na ich rzecz innowacji. W ramach projektu opracowujemy darmowy audyty hoteli. Jednym z niewątpliwych dochodów jest przyznanie autentycznego pozwolenia dla hoteli oraz dodatkowo godła Złoty Norma. Udział w projekcie to dla jednostki szansa rozwoju oraz dodatkowo zyskania odpowiedniego prestiżu. Wejdź na naszą stronę i zapoznaj się ze wyczerpującymi informacjami dotyczącymi naszego programu. Przyłącz się do nas!
Popraw indeksacjê swojej strony www!Zamie¶æ efektowny button z linkiem bezpo¶rednim do swojego wpisu w naszym katalogu stron:
W tym celu wstaw poni¿szy kod na swoj± stronê www:
wpis umieszczony jest w podkategoriach: